Kariéra v internetové agentuře - volné pracovní pozice

Směrem k zaměstnancům a spolupracovníkům uplatňujeme zaměstnanecký princip nazývaný Svobodná firma. Jde o rozšířenou a efektivní metodu zejména u tvůrčích činností, která předpokládá vysokou profesní odbornost, zodpovědnost a angažovanost všech spolupracovníků. Odborně řízené svobodné týmy se zaměřují na různé kreativní činnosti s jasnou orientací na cíl. Uvedené metody řízení a zaměstnaneckých vztahů úspěšně využívají například značky Google a Facebook.


Asistentka v internetové agentuře, práce na HPP

Vhodná práce pro absolventky

Pracovní pozice je částečně zaměřená na administrativní a organizační činnosti, asistenci vedení společnosti a zajišťování chodu internetové agentury. Asistentka se dále aktivně účastní na realizovaných projektech. Proto je velkou výhodou alespoň částečná praxe v některé z těchto činností: realizace webových stránek - znalost html a CSS, copywriting - psaní obchodních textů pro web, správa PPC reklamy, SEO (optimalizace pro vyhledávače), budování zpětných odkazů, PR online, Facebook marketing, tvorba webové grafiky.

Požadujeme:

  • Dosažené vzdělání SŠ, VŠ - vítané oborové zaměření: PR a reklama, IT a internet, žurnalistika nebo ekonomie.
  • Pokročilá znalost práce s PC: kancelářské aplikace MS Office, e-mailová komunikace, účetnictví, internetové prohlížeče, zkušenosti s CMS systémy, grafickými programy atd.
  • Český jazyk, písemný projev na výborné úrovni.
  • Anglický jazyk, základní znalosti.
  • Organizační a komunikativní schopnosti - umění vést rozhovor s orientací na cíl.
  • Schopnost myslet v logických souvislostech. Schopnost rychle se učit novým věcem. Tvůrčí - kreativní předpoklady.
  • Příjemné vystupování a vzhled, samostatnost, spolehlivost a pečlivost.

Nabízíme:

  • Výhodnou pracovní dobu:
    Pondělí, středa a pátek, vždy od 10.30 - 18.30. Mimo tento čas asistentka pracuje v režimu Svobodná firma.
  • Pevný plat, příplatky za nadstandardní pracovní výkony.
  • Osobní finanční benefit, zpravidla 2 x ročně.
  • Osobní rozvoj, zisk odborných znalostí na vysoké profesionální úrovni.
  • Příjemné zázemí stabilní společnosti.
  • Práci v malém týmu, férové jednání.
  • Individuální benefity po zapracování.

V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete Váš životopis s fotografií na e-mailovou adresu info@amarketing.cz.
Doplňující informace k pozici Asistentka v internetové agentuře Vám rádi poskytneme na tel. čísle 773 550 556.

Součástí pracovního pohovoru je písemný test zaměřený na všeobecné, jazykové a odborné znalosti.
Délka pohovoru trvá zpravidla 60 minut.

Kariéra v internetové agentuře


NAHORU▲